שי בן סניור

שי בן סניור

שירותי צילום מקצועיים // הבלוג

דף הבית » מאמרים » איך תבחרו צלם לאירועים קטנים?

שתף באמצעות

איך תבחרו צלם לאירועים קטנים?

שי בן סניור - צילום אירועים קטנים

מזל טוב! אתם חוגגים אירוע בקרוב, מקום לחגוג את האירוע – סגרתם, את רוב הספקים אתם מכירים מאירועים קודמים או מהמלצות. עכשיו, כל שנותר לכם הוא למצוא צלם איכותי, כזה שילווה אתכם וידע לתעד את כל הרגעים החשובים באירוע. איך תבחרו צלם לאירוע שלכם ועל מה חשוב להתעכב במיוחד? צוות הצילום שלנו עושה לכם סדר

אין חכם כבעל ניסיון

לפחות אחד מבני המשפחה ביקר באירוע בשנה האחרונה, ואם לא – אנחנו בטוחים שאתם מכירים מישהו שחגג לאחרונה אירוע כלשהו בחייו. פנו אליו בבקשה לקבל ייעוץ ומידע אודות הבחירה שלו בספקים לאירוע, בדגש על בחירתו בצלם לאירוע ושאלו אותו מה הוביל אותו לבחירה בצלם, והאם עמד בכל התחייבויותיו. שאלת המפתח שלנו: האם היה בוחר באותו צלם גם לאירוע הבא שלו?

המלצות

בעולם שיתופי, כל המידע הנחוץ לבחירת צלם לאירוע שלכם – זמין עבורכם ברחבי הרשתות החברתיות. חפשו המלצות על צלם בקבוצות ייעודיות, העלו פוסט בבקשה להמלצה על צלם לאירוע שלכם ובקשו להתייעץ גם בע"פ אם מתאפשר מהצד הממליץזאת כדי שההמלצה תהיה אותנטית אובייקטיבית לכל הדעות ותתקבל בלב שלם בצידכם.

ביקורות

תתעכבו על זה. גם לאחר הבחירה שלכם (עדיף בטרם קבלת ההחלטה על ספק, בכל זאת) קראו ביקורות על צלם לאירוע שלכם. זה נכון שהיד קלה על המקלדת כיום, ואנשים ממהרים לכתוב ובמקרים מסוימים גם להשמיץ את ספק השירות מבלי ששמענו את הצד שלו במקרה המדובר, אך במקרים מסוימים בהם הביקורות חוזרות על עצמן עם טענות דומות מצד המבקרים, חשוב לזהות זאת בזמן – ועדיף שניה אחת קודם.

דוגמאות

במידה ואתם מחפשים צלם לברית, דאגו לחפש דוגמאות רלוונטיות מצילומי ברית בעיקר. חפשו תמונות שתתחברו אליהם: בצבעים, בקומפוזיציות ובכל פרמטר הנראה חשוב בעיניכם.

במאמר זה

קצת עלינו

שי בן סניור מתמחה בצילומי סטילס מקצועיים. בין השירותים שלנו: צילום אירועים קטנים וגדולים, צילומי מגנטים, צילומי זוגיות, צילום עסקי.

קריאה נוספת

בקרו אותנו

קריאה נוספת

איך תבחרו צלם לאירועים קטנים?

נגישות